Parrocchia Santa Maria Novella MARTI - Home

Catechismo A.D. 2016-17. Verrà un bambino di nome Gesù. Gita in Montagna 2017. Capanne il rinnovo del mandato ai Ministranti. Sante Cresime A.D. 2012. Festa di Ognissanti a Capanne. Partita dei chierichetti a Capanne un sogno per Suamy. Santo Natale A.D. 2012. La storia dellImmacolata Concezione. Celebriamo insieme il Dio umile. Le quattro Encicliche del Concilio Vaticano II. Norme per il discernimento di presunte apparizioni e rivelazioni. LAvvento e il Tempo di Natale. Verrà un bambino di nome Gesù.

OVERVIEW

This web site parrocchiadimarti.org currently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have scanned two pages inside the site parrocchiadimarti.org and found zero websites referencing parrocchiadimarti.org. I discovered one contacts and locations for parrocchiadimarti.org to help you communicate with them. This web site parrocchiadimarti.org has been on the internet for six hundred and twenty-nine weeks, twenty-two days, five hours, and fifty minutes.
Jun 2012

PARROCCHIADIMARTI.ORG RANKINGS

This web site parrocchiadimarti.org has seen variant quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for parrocchiadimarti.org

Traffic ranking (by month) for parrocchiadimarti.org

Traffic ranking by day of the week for parrocchiadimarti.org

PARROCCHIADIMARTI.ORG HISTORY

This web site parrocchiadimarti.org was registered on June 16, 2012. It is currently six hundred and twenty-nine weeks, twenty-two days, five hours, and fifty minutes young.
June

WEB PAGE SPAN

WHAT DOES PARROCCHIADIMARTI.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of parrocchiadimarti.org Mobile Screenshot of parrocchiadimarti.org Tablet Screenshot of parrocchiadimarti.org

Contact Privacy Inc. Customer 0131534659

96 Mowat Ave

Toronto, ON, M6K 3M1

PARROCCHIADIMARTI.ORG HOST

Our parsers discovered that the main root page on parrocchiadimarti.org took one thousand five hundred and sixty-three milliseconds to load. Our web crawlers could not discover a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
62.149.142.90

dns2.technorail.com
dns.technorail.com
dns3.arubadns.net
dns4.arubadns.cz

I revealed that this website is implementing the Apache operating system.

Parrocchia Santa Maria Novella MARTI - Home

DESCRIPTION

CONTENT

This web site parrocchiadimarti.org had the following in the web site, "Verrà un bambino di nome Gesù." We noticed that the website stated " Capanne il rinnovo del mandato ai Ministranti." It also said " Festa di Ognissanti a Capanne. Partita dei chierichetti a Capanne un sogno per Suamy. Celebriamo insieme il Dio umile. Le quattro Encicliche del Concilio Vaticano II. Norme per il discernimento di presunte apparizioni e rivelazioni. LAvvento e il Tempo di Natale. Verrà un bambino di nome Gesù."

SEEK SIMILAR WEBSITES

Parrocchia di Medesano

Ore 8,00 e 11,00. Ore 16,00 casa protetta. Previsioni del tempo per Medesano. Parrocchia di Medesano via Conciliazione, 1 Tel.

Parrocchia di Meschio

Il Coro dei Giovani e delle Famiglie. 00 animata dal coro giovani e famiglie.

Parrocchia Presentazione del Signore Il portale informativo della Parrocchia di Mesero

Sala della Comunità Don Gesuino Corti. Santuario della Madonna Addolorata e di San Bernardo. Il portale informativo della Parrocchia di Mesero. Medie dal 14 al 21 luglio. Presso la casa vacanza Stella.

Parrocchia di Mestrino

Ci sono cristiani che sembrano avere uno stile di Quaresima senza Pasqua. Però riconosco che la gioia non si vive allo stesso modo in tutte la tappe e circostanze della vita, a volte molto dure. Tu sai che ti voglio bene! Per chi si r.

Parrocchia di S. Maria di Monteveglio - Home

News and info sui Gruppi Parrocchiali. News and info su Estate Ragazzi. Disponibile in allegato foglietto domenicale del 26-07-2015.